Sytuacja finansowa HTC w ostatnich miesiącach pozostawiała wiele do życzenia, jednak producent ma nadzieję, że wraz z debiutem modelu One nastąpi widoczny wzrost w zyskach firmy. By nie zaprzepaścić tej szansy potrzebny będzie jednak odpowiedni marketing, dzięki któremu wzrośnie rozpoznawalność HTC i jego najnowszych produktów. Według najnowszych informacji tajwański producent ma zamiar w tym roku powiększyć nakłady na tradycyjny marketing o 100%, a budżet na marketing cyfrowy wzrośnie aż o 250%. Sądzimy, że HTC One jest urządzeniem na tyle dobrym, że przy odpowiedniej reklamie stanie się on oczywistym wyborem w oczach konsumentów, choć przyjdzie mu się zmierzyć z ciężką konkurencją. Xperia Z już w tym momencie dość mocno promowana, nawet na ulicach polskich miast, a wraz z pojawieniem się Galaxy S4 możemy liczyć na bardzo intensywną kampanię reklamową tego urządzenia. HTC będzie więc musiało wykazać się oryginalnością i znaleźć dobry sposób na zwrócenie uwagi przeciętnego Kowalskiego.   źródło: androidbeat.com

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Piotr Andrzejewski