Ghostbusters w wersji AR od Sony! Kiedy złapiemy pierwsze duchy?

Kamil Lewicki Gry 2018-02-24

Who ya gonna call? Ghostbusters! Myślę, że tę frazę i melodię do niej kojarzycie w znakomitej większości. Już wkrótce będziecie mogli sobie przypomnieć dawne czasy, wcielając się w Pogromcę Duchów roku 2018, który będzie siał postrach ze smartfonem w dłoni.

Sony przygotowuje Ghostbusters w wersji AR

Na YouTube można zobaczyć pierwszy zwiastun zapowiadający grę Ghostbusters World w wersji AR. Za produkcję odpowiedzialne jest Sony. Demo gry będzie można sprawdzić na targach Mobile World Congress 2018 rozpoczynających się już po weekendzie.

Zobacz też: GBoard zaktualizowany – co nowego?

W grze znajdziemy duchy nie tylko znane z filmów, ale także komiksów i gier. Zostaną także zaprojektowane nowe straszydła, specjalnie do nowej produkcji. Ghostbusters World zostanie oficjalnie zaprezentowany w marcu na konferencji Game Developers Conference. Gra ukaże się na smartfonach z Androidem oraz iOS.

Czy osiągnie taki sukces jak Pokemon Go studia Niantic? W tym momencie powątpiewam. Niemniej dobrze mieć na rynku kolejną, miejmy nadzieję, dobrze zaprojektowaną grę wykorzystującą otaczającą nas rzeczywistość.

źródło: Phone Arena



  • Karls

    Myślę, że za dużo gier AR wyjdzie w najbliższym czasie, by którakolwiek mogła się przebić. PoGO poza wcale nie nowym już wtedy ingressem nie miała żadnej poważnej konkurencji. A teraz mówi się o Harrym Potterze, Ghost Busters, nawet były jakieś domysły o Witcher GO, The Walking Dead. Na rynku już są Maggus i Draconius… Teraz już nie będzie tak lekko.

    Tym bardziej, że Niantic wcale nie zamierza łatwo oddawać graczy PoGO. Ktoś tam świetnie przemyślał sprawę pod względem społecznościowym – rajdy to był strzał w dziesiątkę bo zmusiło to graczy do współpracy i założenia lokalnych grup a to powoduje, że sporo osób zostaje z produkcją bardziej dla zabawy towarzyskiej niż dla gry samej w sobie. Uważam, że wirtualne stworki awansowały do rangi czegoś w rodzaju WoW. Ciężko znaleźć aktualne dane, ale przypuszczalnie dla obu tych pozycji grupa aktywnych na co dzień graczy to coś w granicach 5mln. W wypadku PoGO to 1/5 z czasów premiery ale umówmy się – wtedy to była popularność rozdmuchana do granic absurdu :). Teraz sytuacja po prostu się unormowała.