Samsung chce zagrozić Messengerowi? Rozbrajająca nazwa już jest

Łukasz Pająk Newsy 2018-01-31

Dobra nazwa to połowa sukcesu każdego produktu. Może „mniejsza połowa”, ale niewątpliwie ten aspekt ma duże znaczenie w powodzeniu wielu firm. Doskonale wie o tym Facebook, Snapchat czy też Apple. Duże znaczenie ma też sam marketing, ale zostawmy to z boku. Przyjrzyjmy się planom Samsunga, który bardzo możliwe, że chce zagrozić jednej z wymienionych przed chwilą firm. Dzisiaj niewątpliwie najpopularniejszymi komunikatorami internetowymi na świecie są Messenger i WhatsApp. Z nimi Koreańczycy prawdopodobnie będą się mierzyć.

Lider mobilnego rynku oficjalnie otrzymał znak towarowy na produkt, który jest określany jako mobilna aplikacja, która pokazuje i udostępnia lokalizację w czasie rzeczywistym, wraz z możliwością komunikacji. W ten sposób Samsung opisał swój pomysł w EUIPO (European Union Intellectual Property Office – Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej). Jak go nazwał? Uhssup. Nie, nie zrobiłem literówki – kilka razy sprawdzałem, czy dobrze nacisnąłem klawisze, a nie losowo.

Zobacz też: Często jesz w McDonaldzie? Powinieneś być w Playu.

W tym miejscu ciężko mi cokolwiek więcej powiedzieć na temat tej nazwy – wpisanie jej w tłumaczu Google sugeruje pomyłkę i poprawę na WhatsApp. Może Wam uda się dojść do znaczenia tego zwrotu?

 

źródło: Android Police






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x