Trolling HTC i LG podczas premiery SGS4 w Nowym Jorku

Jakub Bereziewicz Newsy 2013-03-17

W czwartek o 19:00 czasu lokalnego w Nowym Jorku odbyła się premiera Samsunga Galaxy S4. Z tej okazji firma ta wykupiła co najmniej kilka billboardów w najbardziej prestiżowym miejscu jakim jest Time Square. Slogan reklamowy który na nich widniał to:

„Be ready 4 the next galaxy”

Wszystko byłoby w porządku gdyby nie fakt, że LG kupiło kilka reklam zaraz nad billboardami Samsunga. Dokładny ich slogan brzmiał:

„LG Optimus G is here 4 you now!”

Jeśli nie wiecie co w tym jest takiego specjalnego zwróćcie uwagę na to jak podkreślona jest cyfra „4” na obu reklamach…

Drugi do akcji wkroczył HTC. Nasza redakcja pod Radio City Music Hall czekała w kolejce do wejścia już o 17:30. Wokół obiektu było już wówczas kilkuset dziennikarzy z całego świata. Otwarcie drzwi miało się odbyć o 18:00 czyli godzinę przed rozpoczęciem konferencji.

Mniej więcej wtedy do oczekujących na mrozie przyszła ekipa HTC. Rozdawali oni gorącą kawę, wodę mineralną i czipsy – oczywiście wszystko to z wielkim logo tajwańskiego producenta na etykiecie. Oprócz tego co ciekawe można było dostać kupon zniżkowy na zakup HTC One o wartości 100 dolarów.

Jak oceniacie tego typu zachowania konkurencji? Czy to jest fair?






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x