W czwartek o 19:00 czasu lokalnego w Nowym Jorku odbyła się premiera Samsunga Galaxy S4. Z tej okazji firma ta wykupiła co najmniej kilka billboardów w najbardziej prestiżowym miejscu jakim jest Time Square. Slogan reklamowy który na nich widniał to:

„Be ready 4 the next galaxy”

Wszystko byłoby w porządku gdyby nie fakt, że LG kupiło kilka reklam zaraz nad billboardami Samsunga. Dokładny ich slogan brzmiał:

„LG Optimus G is here 4 you now!”

Jeśli nie wiecie co w tym jest takiego specjalnego zwróćcie uwagę na to jak podkreślona jest cyfra „4” na obu reklamach… Drugi do akcji wkroczył HTC. Nasza redakcja pod Radio City Music Hall czekała w kolejce do wejścia już o 17:30. Wokół obiektu było już wówczas kilkuset dziennikarzy z całego świata. Otwarcie drzwi miało się odbyć o 18:00 czyli godzinę przed rozpoczęciem konferencji. Mniej więcej wtedy do oczekujących na mrozie przyszła ekipa HTC. Rozdawali oni gorącą kawę, wodę mineralną i czipsy – oczywiście wszystko to z wielkim logo tajwańskiego producenta na etykiecie. Oprócz tego co ciekawe można było dostać kupon zniżkowy na zakup HTC One o wartości 100 dolarów. Jak oceniacie tego typu zachowania konkurencji? Czy to jest fair?

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Jakub Bereziewicz

Z wykształcenia finansista/manager - studiował na SGH, NUS, LSE, Harvard University oraz Tsinghua University. Prywatnie - od dwunastu lat pasjonat mobilnych technologii. Developer Symbiana UIQ, użytkownik Androida od czasów HTC Dream (G1).