YouTube się rozwija, a YouTuberzy starają się, by ich filmy oglądano najczęściej. Niestety jest z tym pewien problem i postanowiono pewne sprawy uporządkować. W połowie grudnia czekają nas zatem zmiany.
Koniec z sugerowaniem wideo
14 grudnia Google wyłączy sugerowanie filmów poprzez linki wyświetlające się na ekranie. Większość z nich prowadziło do martwych streamów i użytkownicy traktowali je jako spam. Co więcej, decyzję tę argumentuje się także wynikami statystycznymi. Okazuje się, że tylko 1 na 20 użytkowników klikał w odnośniki. Choć nawet ten jeden mógł być przypadkowy.
Zobacz też: Nowy Firefox lepszy od Chrome?
Uważam, że zmiana przyniesie sporo korzyści oglądającym. Przede wszystkim będzie przejrzyściej i nie będą wyskakiwać żadne rozpraszające komunikaty. Z drugiej strony zostajemy skazani na poszukiwanie wideo na własną rękę. Z pewnością zdania będą podzielone. Co jednym mogło przeszkadzać, drugim mogło się podobać. Być może YouTube znajdzie inne rozwiązanie dla tej sytuacji, by wilk był syty, a owca cała.
źródło: Phandroid