Ford Mustang Mach-E

Ford Mustang Mach-E radzi sobie wyjątkowo dobrze w Polsce

2 minuty czytania
Komentarze

Nowy Ford Mustang Mach-E to specyficzny samochód elektryczny, który można kupić także w Polsce. Wielu fanów marki nie wierzyło w to, że ta wersja pojazdu okaże się sukcesem sprzedażowym. Ford podał jednak wyniki, które pokazują, że stało się wręcz odwrotnie. I choć nie mówimy tutaj o ogromnych liczbach, to sukces jest niezaprzeczalny.

Ford Mustang Mach-E w Polsce – wyniki sprzedaży

Ford Mustang Mach-E

Swoją premierę w Stanach Zjednoczonych nowy Mustang miał pod koniec 2019 roku i dla wielu fanów motoryzacji był to mały szok. Nie dostali bowiem sportowego samochodu, a elektrycznego SUV-a. Taka zmiana mogła kosztować Forda bardzo dużo, ale okazuje się, że wielbiciele motoryzacji zaufali producentowi. Tak przynajmniej wynika z opublikowanych przez Forda danych. Pierwsze trzy miesiące 2021 roku przyniosły 6614 zamówień w samych Stanach Zjednoczonych. 70% zamówień pochodziło od nowych klientów, którzy przeszli od konkurencji. Taka migracja klientów to dobra wiadomość dla Forda, który dopiero raczkuje, jeżeli chodzi o samochody elektryczne.

A jak to wygląda w Polsce? Okazuje się, że całkiem nieźle. Już sprzedano 60% samochodów, które mają trafić do naszego kraju. Same wyniki może nie rzucają na kolana, bo mowa tutaj o 134 sztukach. W 2021 roku w Polsce dostępnych będzie bowiem raptem 220 samochodów Ford Mustang Mach-E. Ponad połowa już ma więc swoich nabywców, a pojazd pojawi się w salonach dopiero w czerwcu tego roku. Wersja RWD z akumulatorem o pojemności 75 kWh i zasięgu 440 kilometrów kosztuje w Polsce od 216 120 złotych.

Zobacz też: Tak ma wyglądać Samsung Galaxy S21 FE.

Obserwujemy stałe zainteresowanie klientów Mustangiem Mach-E. Zanim pierwsze auta pojawią się w salonach sprzedaży, mamy już zakontraktowane 60% z puli aut dostępnych dla polskich klientów w tym roku. Co ciekawe blisko 45% wszystkich zamówionych aut to wersje z rozszerzoną pojemnością baterii oraz napędem na wszystkie koła. Drugą najchętniej wybieraną wersją jest First Edition, której zamówienia stanowią blisko 30%. Biorąc pod uwagę, że First Edition bazuje na wersji AWD 98 kWh to blisko 75% aut zostało zamówionych z rozszerzoną pojemnością baterii oraz napędem na wszystkie koła.

Piotr Pawlak, Prezes i Dyrektor Zarządzający Ford Polska.

Źródło: Ford informacja prasowa

Motyw