HTC szybuje w chmurach

1 minuta czytania
Komentarze

htc-skydiving-1
Wraz z niebawem nadchodzącą premierą modeli smartfonów HTC z serii One, firma zamierza wystartować z jedną z największych w swojej historii kampanią reklamową. Jej bohaterami będą zwykli użytkownicy prezentujący funkcje nowych urządzeń producenta. Głównym założeniem jest pokazanie klientom nowej twarzy HTC.

Gigant z Tajwanu zaprezentował właśnie pierwsze zdjęcia pochodzące z tzw. free fall fashion, czyli w wolnym tłumaczeniu – pokazu mody w powietrzu. Całe przedsięwzięcie jest wymysłem HTC, mającym wypromować markę. W tym celu dwóch uczestników wydarzenia producent wyposażył w smartfony HTC One X i poprosił o wykonanie serii zdjęć z pokazu. Rezultaty ich pracy ujawnione zostaną dopiero w przyszłym tygodniu, ale już dziś możemy zobaczyć, jak wyglądała sesja. 

htc-skydiving-3


Jak pisaliśmy w relacji z targów MWC, model One X wyposażony będzie w aparat o rozdzielczości 8 megapikseli. Bardzo chwalony przez przedstawicieli firmy, wyposażony w obiektyw f/2.0, pozwoli na wykonywanie zdjęć dobrej jakości.

htc-skydiving-2
Cała nadchodząca kampania ma być utrzymana w tym stylu – jej hasłem przewodnim jest As Recommended By, czyli „rekomendowane przez”. Oznacza to, że użytkownicy pokazywać będą w spotach kolejne funkcje smartfonów wykorzystywane w różnych życiowych sytuacjach. Najlepiej przedstawia to poniższy trailer, zapowiadający serię One.

https://www.youtube.com/watch?v=8yMuu2QG9ss

Zarząd HTC liczy na to, że tak kreatywnie zaplanowane spoty podziałają na klientów i pozytywnie wpłyną na wizerunek firmy. Start kampanii w Europie – 4 kwietnia.

źródła: androidcentral.com, phonesreview.co.uk, marketingweek.co.uk

Motyw