AirPods Pro 2

Problemy z AirPods Pro – Apple rozszerza program serwisowania

2 minuty czytania
Komentarze

Apple w zeszłym roku uruchomiło program naprawy bezprzewodowych słuchawek AirPods Pro, z uwagi na to że w niektórych wystąpił problem powodujący „trzaski lub szumy”. Firma rozszerzyła teraz program serwisowy dotyczący słuchawek o dodatkowy rok. Klienci, którzy mają problemy z AirPods Pro mogą poczuć ulgę.

Zobacz także: iPhone 14 w zupełnie nowej wersji – zniknie nielubiany model

Problemy z AirPods Pro – Apple rozszerza program serwisowania

Kiedy został on pierwotnie ogłoszony w październiku 2020 roku, Apple powiedziało, że obejmie wadliwe słuchawki AirPods Pro przez dwa lata po pierwszej sprzedaży detalicznej urządzenia. Innymi słowy, pierwsi klienci będą mogli bezpłatnie wymienić je do października 2021 roku. AirPods Pro zostały wprowadzone na rynek w 2019 roku.

Na początku tego tygodnia strona internetowa wsparcia Apple z informacjami o naprawach, została zaktualizowana o nowe zastrzeżenie mówiące, że program obejmuje dotknięte problemem słuchawki AirPods Pro przez 3 lata od pierwszej sprzedaży detalicznej. Zmiana została po raz pierwszy zauważona przez użytkownika Reddita na i potwierdzona przez Apple na stronie internetowej firmy.

Problemy AirPods Pro

AirPods Pro i problemy z dźwiękiem

Oto informacje, które firma podaje na stronie internetowej w zakładce Wsparcie:

Firma Apple ustaliła, że w przypadku niewielkiego odsetka słuchawek AirPods Pro mogą występować problemy z dźwiękiem. Problem dotyczy słuchawek wyprodukowanych przed październikiem 2020 roku.

Na dotkniętych tym problemem słuchawkach AirPods Pro może występować co najmniej jeden z następujących objawów:

  • Trzaski lub szumy, które nasilają się w głośnych środowiskach, podczas ćwiczeń lub rozmów przez telefon.
  • Aktywna redukcja hałasu nie działa w oczekiwany sposób, na przykład występuje utrata basów lub głośność dźwięków w tle, takich jak hałas uliczny lub samolotowy, jest większa.

Dotknięte tym problemem słuchawki AirPods Pro (lewa, prawa lub obie) będą serwisowane bezpłatnie przez Autoryzowane Serwisy Apple.

Uwaga: ten program nie obejmuje żadnych innych modeli słuchawek AirPods.

Problemy AirPods Pro

Proces serwisowania AirPods Pro

Aby serwisować słuchawki AirPods Pro, musimy znaleźć Autoryzowany Serwis Apple. W naszym kraju takie usługi świadczą iSpot czy Cortland. Przed wykonaniem jakichkolwiek czynności serwisowych pracownicy serwisu sprawdzą, czy nasze AirPods Pro spełniają kryteria programu. Zostanie wymieniona słuchawka z potwierdzonym problemem (lewa, prawa lub obie). Etui nie jest dotknięte tym problemem.

Program firmy Apple obejmuje słuchawki AirPods Pro zakupione na całym świecie i nie rozszerza standardowego zakresu gwarancji na te słuchawki. Ten program nie ma wpływu na uprawnienia z tytułu prawa konsumenckiego. Program obejmuje dotknięte tym problemem słuchawki AirPods Pro przez 3 lata od pierwszej sprzedaży detalicznej.

Źródło: Apple, MacRumors

Motyw