Ostatnio na naszym portalu pojawiły się 3 recenzję urządzeń stworzonych przez Asusa. Był to topowy smartfon Zenfone 2 (4 GB), jego porównanie ze słabszą odmianą oraz smartwatch ZenWatch. Osobiście spodobały mi się wszystkie te produkty, głównie za sprawą stosunku jakości i możliwości do ceny. Tym zapewne teraz Tajwańczycy chcą zawojować rynek, w tym także polski.
Jednak, jak to określa Asus, już „120 miesięcy, 3650 dni i 87 600 godzin po brzegi wypełnionych innowacjami”, firma oficjalnie istnieje w naszym kraju. W 2005 roku pojawiła się dystrybucja i tym samym Tajwańczycy pokazują jakie – poniekąd – rewolucyjne urządzenia zostały wprowadzone do sprzedaży. Sami sprawdźcie jak na przestrzeni lat Asus pokazywał to, co dzisiaj jest standardem, a nawet zostało już zapomniane (grafikę proponuję otworzyć w nowej karcie):
Tajwańczycy chwalą się, że to oni sprawili, że netbooki stały się popularne, ale zauważmy, że dzisiaj te urządzenia już nie mają racji bytu za sprawą tabletów. Z tymi też Asus ma wiele doświadczenia.
Niemniej jednak, co Wy sądzicie o produktach tego producenta? Uważacie, że tajwańska firma powinna być u nas jeszcze przez 10 lat? Połączenie ceny z możliwościami to przepis na sukces? Co poradzilibyście Asusowi, aby jeszcze lepiej się rozwijał?