[Infografika] Asus świętuje 10 lat obecności na polskim rynku i chwali się swoimi innowacjami

1 minuta czytania
Komentarze
asus logo

Ostatnio na naszym portalu pojawiły się 3 recenzję urządzeń stworzonych przez Asusa. Był to topowy smartfon Zenfone 2 (4 GB), jego porównanie ze słabszą odmianą oraz smartwatch ZenWatch. Osobiście spodobały mi się wszystkie te produkty, głównie za sprawą stosunku jakości i możliwości do ceny. Tym zapewne teraz Tajwańczycy chcą zawojować rynek, w tym także polski.

Jednak, jak to określa Asus, już „120 miesięcy, 3650 dni i 87 600 godzin po brzegi wypełnionych innowacjami”, firma oficjalnie istnieje w naszym kraju. W 2005 roku pojawiła się dystrybucja i tym samym Tajwańczycy pokazują jakie – poniekąd – rewolucyjne urządzenia zostały wprowadzone do sprzedaży. Sami sprawdźcie jak na przestrzeni lat Asus pokazywał to, co dzisiaj jest standardem, a nawet zostało już zapomniane (grafikę proponuję otworzyć w nowej karcie):

ASUS_Polska_10_lat_infografika

Tajwańczycy chwalą się, że to oni sprawili, że netbooki stały się popularne, ale zauważmy, że dzisiaj te urządzenia już nie mają racji bytu za sprawą tabletów. Z tymi też Asus ma wiele doświadczenia.

Niemniej jednak, co Wy sądzicie o produktach tego producenta? Uważacie, że tajwańska firma powinna być u nas jeszcze przez 10 lat? Połączenie ceny z możliwościami to przepis na sukces? Co poradzilibyście Asusowi, aby jeszcze lepiej się rozwijał?

Motyw