Apple zaktualizowało wczoraj wieczorem aplikację Wsparcie, dostępną na iPhone’a i iPada. Nowa wersja wprowadza zmieniony układ, wraz  z obsługą trybu ciemnego i ulepszoną nawigacją. Według firmy z Cupertino program zyskał zupełnie nowy, znacznie lepiej dostosowany interfejs użytkownika i inteligentniejsze rozwiązania dla większej liczby tematów, wykorzystując krok po kroku opcję rozwiązywanie problemów. Na dokładkę otrzymujemy „dark mode”, oczywiście dostosowujący się do pory dnia i naszego systemu. 

Zobacz także: iPhone SE 2020 to nie powód do rezygnacji z Androida

Wsparcie Apple z nowymi możliwościami

Aplikacja Wsparcie oferuje teraz również łatwiejszy sposób na znalezienie pomocy nie tylko dla produktów Apple, ale także usług firmy Tima Cooka, a także zapewnia lepszy dostęp do czatów i połączeń. Aktualizacja wprowadza program do wersji 4.0 i pojawia się, ponieważ więcej klientów Apple niż kiedykolwiek wcześniej, pracuje w domu i potrzebuje wsparcia telefonicznego lub online, dla swojego oprogramowania i urządzeń. Dostępna jest teraz nowa i ulepszona metoda komunikacji z pomocą firmy, za pośrednictwem czatu i połączeń. 

Wsparcie Apple – co nowego w aplikacji?

Oto pełne informacje o najnowszej wersji Wsparcia iPhone’a i iPada, czyli 4.0.

Potrzebujesz pomocy? Uzyskaj potrzebne wsparcie dla ulubionych produktów Apple w jednym miejscu. Wsparcie Apple zapewnia spersonalizowany dostęp do rozwiązań dla wszystkich produktów i usług Apple. Dowiedz się, jak zarządzać subskrypcjami, wyzerować hasło Apple ID i nie tylko. Porozmawiaj z doradcą w celu rozwiązania problemu lub uzyskaj wskazówki krok po kroku, aby rozwiązać go samodzielnie. Jeśli musisz zgłosić produkt do naprawy, Wsparcie Apple znajdzie najlepsze opcje wsparcia dostępne w Twojej okolicy.

  • Zupełnie nowy, dostosowany interfejs użytkownika, w tym obsługa trybu ciemnego;
  • Inteligentniejsze rozwiązania dla jeszcze większej liczby tematów dzięki szczegółowym instrukcjom rozwiązywania problemów z przewodnikiem;
  • Ułatwienie znajdowania wsparcia dla wszystkich usług i subskrypcji Apple;
  • Nowe i ulepszone funkcje czatu i telefonowania.

Wsparcie Apple odpowiedzią na obecną sytuację

Pomoc techniczna w formie programu dla urządzeń z systemem iOS, dostępna jest dla nas od dwóch lat. Do programu logujemy się naszym kontem Apple ID. Nowa wersja otrzymała zupełnie przebudowany interfejs. Na głównym ekranie widzimy Produkty, a pod tym hasłem mamy Moje urządzenia, Moje usługi oraz Więcej produktów. Urządzenia i usługi pokazują te, którymi dysponujemy umożliwiając szybsze i łatwiejsze zweryfikowanie problemu. Pozostałe opcje znajdują się poniżej. 

Apple twierdzi, że nowa wersja aplikacji ułatwia użytkownikom znalezienie szczegółowych instrukcji rozwiązywania problemów dla swoich urządzeń. Nowy interfejs Produkty upraszcza również proces wyszukiwania informacji o wszystkich urządzeniach i usługach. Aplikacja otwiera się na szczegółach na temat aktualnie używanego urządzenia. Program dostępny jest dla iPhone’a oraz iPada, a także jako wtyczka do iMessage. Pobrać możemy go oczywiście za darmo z App Store

Źródło: Apple, 9to5mac

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Mariusz Nowak

Fan nowoczesnej architektury, zdrowego trybu życia i muzyki alternatywnej. Użytkownik sprzętu Apple;)