Wydany dwa lata temu iOS 11 do dzisiaj budzi wiele negatywnych emocji. Nie ze względu na funkcje, które wtedy zadebiutowały, ale z uwagi na masę niedociągnięć. Firma z Cupertino reagowała na błędy, jednak z dużym oporem. Poprawki i kolejne wersje systemu nie pojawiały się tak często jak powinny, a użytkownicy byli pozostawieni bez odpowiedniego wsparcia. Wydawało się, że taka sytuacja nie może się już więcej powtórzyć. Renoma firmy do czegoś przecież zobowiązuje. Narzekań klientów było wtedy tak dużo, że Apple w kolejnym roku zostało zmuszone do zupełnie innego niż dotychczas postępowania.

Zobacz także: iPhone 11 Pro Max to perfekcja. Konkurencja z Androidem daleko w tyle

Nie przegap
Wywiad z CEO realme w Europie – Madhav Sheth zapowiada zmiany
Madhav Sheth
Nowy wiceprezes oraz CEO realme w Europie i Indiach, czyli Madhav Sheth, znalazł chwilę czasu dla nas i zgodził się odpowiedzieć na kilka pytań. Ostatnie dni dla marki były wyjątkowo zajęte, bo firma po raz pierwszy pojawiła się na międzynarodowych targach IFA w Berlinie. W związku z tym postanowiliśmy porozmawiać o planach na przyszłość, rozwoju […]

iOS 12, który zadebiutował na rynku we wrześniu 2018 roku był niezwykle dopracowanym oprogramowaniem. Kryzys musiał zostać zażegnany i tak się stało. System nie tylko funkcjonował świetnie, ale też wspierał dokładnie te same urządzenia, co jego poprzednik. Aktualizację otrzymał nawet iPhone 5s z 2013 roku. Czy zatem wszystko wyszło tak idealnie? Oprogramowanie było niezwykle stabilne i pozbawione błędów. Stało się to jednak kosztem kompletnego braku nowości. iOS 12 został całkowicie pozbawiony nowych rozwiązań. Miał po prostu naprawić błędy poprzednika i tak się stało. 

iOS 13 i kolejne aktualizacje…

Wprowadzony dwa miesiące temu system wreszcie wprowadza nowe funkcjonalności dla użytkowników. Jednak firma Tima Cooka ma cały czas ewidentne problemy z ich wprowadzaniem do wielu urządzeń. W tym roku jednak poprawek jest niezwykle dużo. Praktycznie co tydzień, spółka z nadgryzionym jabłkiem w logo wypuszcza kolejne aktualizacje iOS 13. Ostatnia, czyli iOS 13.2.2, usunęła niektóre rażące problemy, ale dodała do tego kolejne. Użytkownicy iPhone’ów zauważyli wiele niedociągnięć i problemów z wydajnością. Niektóre zostały przeniesione z poprzednich wersji systemu, a inne są całkowicie nowe. Pierwsze co się pojawiło to błąd ze zaktualizowaniem urządzenia. Jeżeli instalacja utknęła w miejscu, konieczny jest reset urządzenia – to zwykle rozwiązuje problem. Kolejne skargi dotyczyły także opóźnień w interfejsie, problemów z AirPlay, synchronizacją Notatek, nieprawidłowo działającym Touch ID oraz Face ID, ale także pogorszenia czasu pracy nad jednym ładowaniu baterii. Dzisiaj wieczorem Apple przekazało użytkownikom kolejną poprawkę – iOS 13.2.3.

iOS 13 błędy

iOS 13.2.3 naprawia błędy poprzednika

iOS 13.2.2 poprawił wydajność mobilnych urządzeń amerykańskiej firmy, ale nie uniknięto kolejnych, niewielkich problemów. Apple opublikowało dzisiaj kolejną wersję oprogramowania. Razem z iOS 13.2.3 wydano również iPadOS 13.2.3. System iOS 13.2.3 zawiera poprawki błędów i udoskonalenia dotyczące iPhone’a.

Rozwiązuje problem, w wyniku którego wyszukiwanie systemowe oraz wyszukiwanie w aplikacjach Mail, Pliki i Notatki mogło nie działać;

Usuwa problem, przez który zdjęcia, łącza i inne załączniki mogły nie być wyświetlane w widoku szczegółów w aplikacji Wiadomości;

Rozwiązuje problem, który mógł uniemożliwiać aplikacjom pobieranie zawartości w tle;

Usuwa problem, w wyniku którego aplikacja Mail mogła nie pobierać nowych wiadomości oraz nie dołączać oryginalnych wiadomości w odpowiedziach wysyłanych z kont Exchange.

źródło: Apple.pl

Firma z Cupertino idzie w tym roku zupełnie inną niż dotychczas drogą. Aktualizacji jest niezwykle dużo, a następują szybko po sobie. Widać, że Apple nie daje za wygraną i intensywnie pracuje nad rozwiązywaniem problemów. Pozostaje nam liczyć, że przestanie dokładać kolejnych.

Mariusz Nowak

Fan nowoczesnej architektury, zdrowego trybu życia i muzyki alternatywnej. Użytkownik sprzętu Apple;)