Facebook i Instagram zdradzą lokalizację użytkowników

Instagram – pobierz filtry, których prawie nikt nie ma. Oto przyszłość portalu

3 minuty czytania
Komentarze

Filtr Beauty3000 sprawia, że na twarzy pojawia się świetnie dopasowana maska, która owija się wokół twarzy. To niesamowite, intrygujące i sprawia, że ​​wszyscy wyglądają dobrze. Nie jest to zrobione przez Instagram, ale raczej przez specjalną kadrę projektantów, których niecodzienne smaki zmieniają panującą estetykę filtrów twarzy.

Insagram i dodatkowe filtry – o co chodzi?

Beauty3000 pochodzi od Johanny Jaskowskiej, projektantki, która uczestniczy w programie beta na Instagramie, który pozwala tworzyć niestandardowe filtry twarzy i rozpowszechniać je wśród swoich obserwujących. Instagram ogłosił program w maju i rozszerzył zamkniętą wersję beta w październiku, ale efekty dopiero niedawno zaczęły pojawiać.

Większość z tych nowych filtrów nie utrwala standardów piękna rodziny Kardashian, takich jak wyprofilowane twarze i wypielęgnowane brwi. Zamiast tego są bardziej eksperymentalne. Jeden filtr autorstwa @wrld.space tworzy aureolę wykonaną ze złotych hot-dogów. Inny, od @fvckrender, blokuje twarz osoby kryształowymi rękami. Jeszcze inny (@exitsimulation), tworzy migoczące maski twarzy użytkownika, które krążą wokół prawdziwej twarzy. Wspólna atmosfera nie jest przypadkowa: twórcy rozmawiają ze sobą w grupie na Facebooku, aby dzielić się przyszłymi pomysłami i opiniami lub radami.

Insagram filtry – jak pobrać?

Mate Steinforth, który pracuje nad filtrami cyborgowymi, twierdzi, że unika tworzenia filtrów o tradycyjnym wyglądzie, takich jak uszy królika i błyszczące twarze. „Nie jestem szczególnie zainteresowany zwiększeniem piękna osób odpowiedzialnych za Instagramy” – mówi.

Instagram 1

Instagram ma unikalny sposób na odblokowanie nowych filtrów: musisz podążać za ich twórcą. Jeśli chcesz mieć dostęp do Beauty3000, wystarczy obserwować konto Jaskowskiej @johwska, zanim pojawi się on w aparacie Instagrama. Za każdym razem nazwa filtru i jego twórca są wymienione u góry. Instagram nie płaci twórcom za tworzenie tych masek, ale wiralny charakter tego, jak się rozprzestrzeniają, pozwala im być bardziej popularnymi.

Twórczyni filtrów – Cardenas mówi, że przeszła ze 120 naśladowców do 25 000 w ciągu około półtora miesiąca. Inny twórca, Tomas Posse lub @tokyyto, miał 1000 obserwujących, gdy zaczął publikować filtry w grudniu. W tej chwili osiągnął liczbę 162 000 obserwujących.

Zobacz także: Chrome ze świetną funkcją! 

Narzędzie do tworzenia filtrów

Producenci filtrów wciąż zastanawiają się, co najlepiej działa na platformie i jaki rodzaj efektu stanie się kolejnym Beauty3000. Oprogramowanie do tworzenia stworzone na Facebooku o nazwie Spark AR Studio zawiera również wskazówki, które pomogą ludziom zacząć tworzyć nowe filtry. Tworząc je, nie sugeruj się, że ludzie są całkowicie nie do poznania. Pozwól, aby rozpoznawalne części środowiska pozostały w ramce. Zastanów się nad dodaniem obsługi wielu twarzy. Wszystkie najlepsze praktyki są sugerowane w imię lepszego tworzenia i udostępniania zdjęć i filmów wideo.

Instagram

Steinforth uważa: „Nie sądzę, że istnieje jakaś recepta na filtr, który odniósłby sukces”. „To całkowicie przypadkowe.”

Instagram – wybór efektów

Rozwiązanie do wyboru efektów na Instagramie jest nadal nieprzyjemne dla użytkowników. Gdy podążasz za kilkoma twórcami, pogubisz się w efektach aparatu, próbując znaleźć taki, którego można użyć. Dodatkowo śledzenie kolejnych twórców dodaje do Twojego kanału coraz więcej wpisów, co niekoniecznie jest mile widziane. Jest to jednak dobre dla twórców, którzy mają publiczność dla całej pracy, którą wykonują w przyszłości. Mogą również promować się w markach jako posiadający dużą liczbę obserwujących. Steinforth i Cardenas wspomnieli o możliwościach tworzenia filtrów dla marek.

Podsumowanie

Instagram miał wiele do nadrobienia, aby stworzyć maski na twarz podobne do tych w Snapchacie, które użytkownicy mogli tworzyć przez Snap’s Lens Studio od grudnia 2017. Snap twierdzi, że stworzono ponad 300 000 projektów. Biorąc jednak pod uwagę, że Stories na Instagramie liczą 500 milionów ludzi jako codziennych użytkowników w porównaniu do 186 milionów użytkowników Snapchata, Instagram tym bardziej powinien zainteresować się filtrami.

Źródło: theverge

Motyw