iPhone 8 (PRODUCT) RED prezentuje się genialnie!

Mariusz Nowak Artykuły 2018-04-09

Zgodnie z wcześniejszymi informacjami Apple zaprezentowało w dniu dzisiejszym iPhone’a 8 oraz iPhone’a 8 Plus w nowej, czwartej wersji kolorystycznej. Nowym kolorem, jest tak jak rok temu – czerwony. Identycznie jak w przypadku zeszłorocznych „siódemek” nie jest to zwykła wersja. iPhone 8 oraz iPhone 8 Plus (PRODUCT) RED są kolejnym etapem zaangażowania Apple w walkę z AIDS.

Zobacz także: Oto zaskakujący LG G7!

Czym jest (PRODUCT) RED?

Apple od dawna jest zaangażowane w różne programy i kampanie społeczne. Najlepszym tego przykładem jest (PRODUCT) RED. Ta inicjatywa mająca na celu zebranie pieniędzy na walkę z AIDS, gruźlicą i malarią została zapoczątkowana przez Global Fund w styczniu 2006 roku, w czasie trwania Światowego Forum Gospodarczego. Inicjatorami tego projektu byli między innymi wokalista zespołu U2 Bono oraz Bobby Shriver. Poparcia inicjatywie udzieliły firmy z różnych segmentów rynku takie, jak na przykład OrangeT-Mobile, MicrosoftDell, Converse oraz oczywiście Apple. W obecnym czasie firma z nadgryzionym jabłkiem w logo oferuje szereg produktów z logo (PRODUCT) RED takich jak, czerwone wersje etui do iPhone’ów, iPadów czy słuchawki Beats. Na pewno największym do tej pory medialnym wydźwiękiem była zeszłoroczna premiera iPhone’a 7 w barwach akcji.W ramach współpracy z tą inicjatywą, Amerykanie od 11 lat wspierają programy walki z HIV i AIDS. Finansują doradztwo, badania, a także leki, które zapobiegają przenoszeniu zakażenia HIV z matki na dziecko. Apple szczyci się, że dzięki sprzedaży produktów oznaczonych logo akcji, zebrano ponad $160 milionów. Każdy zakup urządzenia lub akcesorium (PRODUCT) RED bezpośrednio wspiera globalny fundusz na rzecz walki z AIDS.

iphone 8 red

Czas na nowe modele w barwach akcji

iPhone 8 oraz iPhone 8 Plus w czerwonych barwach prezentują się rewelacyjnie. Amerykanie chyba posłuchali niezadowolonych, którzy głośno wypowiadali się rok temu. Obydwa smartfony w wersji (PRODUCT) RED  zyskały czarne fronty. Takie połączenie robi świetne wrażenie. Mimo, że oczywiście to znany pod każdym względem model. Podzespoły nie zmieniły się od momentu premiery we wrześniu 2017 roku. Złośliwy mogliby powiedzieć, że design nie zmienił się od czterech lat. Nowa kolorystyka jednak potrafi odmienić znane oblicze – tak jest w tym wypadku.

iphone 8 red

Kiedy będą dostępne?

Na stronie internetowej Apple, nowe smartfony możemy zamawiać już od jutra. W sklepach stacjonarnych zadebiutują w piątek – 13 kwietnia. Ceny są identyczne jak pozostałych wersji kolorystycznych „ósemek”. Dostępne będą dwa warianty pojemnościowe, czyli 64 GB i 256 GB. Podstawowa wersja iPhone’a 8, została wyceniona na 3479 złotych, a model z większym ekranem na 3979 złotych. Modele z większą ilością miejsca na dane, to adekwatnie 4229 złotych i 4729 złotych. Przy okazji pokazano nowe akcesoria z logo (PRODUCT) RED, takie jak zamykane etui do iPhone’a X, czy paski do Apple Watch.

iphone x folio red

Czego brakuje?

Moje pytanie jest jedno: dlaczego nie zobaczyliśmy czerwonego iPhone’a X? Wygląda na to, że na trzecią wersję topowego smartfona nie ma co liczyć. Szkoda, iPhone X (PRODUCT) RED  wyglądałby genialnie.

Źródło: Apple



  • haVoc vulTure

    Nic specjalnego. Aby wyroznic sie z tlumu jaboli z rozbitymi ekranami wystarczy pokrowiec rhinoshield/dbrand grip i do tego roznej masci skiny od dbrand/slikwraps. Bez tego to tylko pospolite sloiki wypelnione dzemem jablkowym.

    • Mariusz Nowak

      Jeśli chodzi o skórzany pokrowiec, to zdecydowanie masz sporo racji;)

  • EsiuWWW

    Ajfoniarz do ajfoniarza. „Parametry sprzętu są nie ważne, porozmawiajmy lepiej o jego kolorach, tak jak na prawdziwych mężczyzn przystało” 🙂

    • Mariusz Nowak

      Jeśli chodzi o parametry, to topowe iPhone’y raczej nie mają powodów do wstydu.
      Trudno też, żeby urządzenie za tyle pieniędzy „nie wyglądało”. Design jest bardzo ważny.

  • Grzmotoruchacz2000

    Ostatni raz taki irracjonalny zachwyt widziałem jak wprowadzili złoty kolor. Jakiś sezon ogórkowy w branży czy co?

  • Daniel
  • Patryk

    Logo Apple powinno być czarne imo.

  • Martina Neumayer

    S8/S8+ właśnie wyszło także w przepięknej burgundowej wersji, niestety jedynie na rynek indyjski i cholerka.. sporo za późno. eeehh.. ale wygląda ślicznie.

    • Martina Neumayer
      • aviokaro

        To już wiem jak wygląda burgundowy 😉 rzeczywiście ładny no ale i tak szkoda że będzie się palcował mogliby jakieś matowe szkło dać. Dla mnie najładniejszym kolorem od samsunga był szmaragdowo zielony który był tylko w S6 Edge 🙁

        • Martina Neumayer

          Tak go nazwali.. I szczerze pisząc, lubię te barwy.. nawet i jeszcze ciemniejsze. Mój klimat. A ze szmaragdówek rozwalił mnie odcień ph1 w połączeniu ze złotymi wstawkami. Korbka po prostu 🙂
          Tu akurat taka fotka.. nie moja z resztą i podchodzi bardziej pod seledyn.. uroki cyfrówek niestety. Ale w rzeczywistości on jest bardziej szmaragdowaty.. ciemniejszy, głębszy taki.
          Szkoda, że nie mogłam swoich zdjęć zrobić. Może gdzieś kiedyś przy okazji.
          Ale ogólnie takie połączenie wyszło naprawdę dobrze.
          https://uploads.disquscdn.com/images/07bf1c0eec17d13dce99625c6937391f661709f37c1b9cffc6b82b7e6d37ae5c.jpg

          • aviokaro

            Nie no na tym zdjęciu to wygląda jak niebieski, prawie ciemny turkusowy… bo seledynowy to taki jasny zielony, ale taki ciemny szmaragd który robi się bardziej zielony przy odpowiednim świetle to mój idealny kolor 😉

          • Martina Neumayer

            No właśnie taka z kiszki fotka.. Takich seledynków-błękitków to ja nie za bardzo lubię. W naturze odcień podchodzi pod starbucks’a logo. Coś w te klimaty mniej więcej.

  • aviokaro

    Ja tam jestem zadowolony ze swojego red dragona (dbrand) na tyle mojego S6 a z przodu złoty i wychodzi trochę Iron Man 😉

  • cherrz

    No takiego IPhona to może i ja bym się skusił..

  • tom15225

    Yyyy czerwony jak czerwony….