Portal Pacjenta LUX MED

Grupa LUX MED

★ 3.6Wersja 4.7.1

Poprzez Portal Pacjenta

-zarezerwujesz i odwołasz wizyty do lekarza lub na badanie
-skonsultujesz się na czacie ze specjalistami medycznymi (lekarzem, pielęgniarką czy
położnymi)
-uzyskasz dostęp do historii Twoich wizyt oraz wyników badań laboratoryjnych
-możesz uzyskać skierowanie na badania korzystając z czatu oraz
-możesz odnowić receptę na wybrane leki
-sprawdzisz jakie masz skierowania i umówisz się z nich na wizytę

Ważne:
W trosce o bezpieczeństwo, aby uzyskać pełen dostęp do Twoich danych medycznych w aplikacji (m.in. lista wszystkich wizyt, wyniki badań) konieczne jest podpisanie "Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną:".
Pobranie i korzystanie z aplikacji może wiązać się ze standardowymi opłatami za przesyłanie danych, zgodnie z taryfą operatora.
Wykonywanie połączeń na Infolinię LUX MED poprzez aplikację wiąże się ze standardowymi opłatami za połączenia telefoniczne, zgodnie z zawartą umową na usługi telefonii komórkowej.

Dodatkowe informacje:
Specjaliści medyczni mają dostęp do dokumentacji medycznej Pacjenta, mogą zlecać badania czy wystawiać skierowania.
Pamiętaj, że konto podstawowe daje dostęp jedynie do ograniczonej funkcjonalności Portalu.

Coś nie działa lub masz nowszą wersję, która działa na Twoim Huawei?