Nie da się ukryć, że kampania reklamowa TP S.A. w której główną rolę grają 2 pluszowe maskotki reprezentujące odpowiednio serce i rozum jest zdecydowanie najbardziej charakterystyczną, najlepiej kojarzoną i najbardziej sukcesywną w ostatnim czasie.

Poza serią spotów reklamowych spotkać możemy pendrive’y, maskotki, kapcie i inne gadżety w kształcie Serca i Rozumu. Niemałą popularnością cieszyła się również multiplatformowa gra poświęcona tym postaciom.

Dla fanów tej pozycji firmy Looksoft i AtomClick stworzyły, na zlecenie Orange, okazyjną edycję gry związaną z Mistrzostwami Europy w piłce nożnej. „Serce i Rozum jadą na mistrzostwa” jest również pozycją logiczno-zręcznościową. Zadaniem graczy jest przejście poszczególnych etapów, zaliczanych w momencie gdy jeden z bohaterów strzeli gola. Trasa przebiega przez różne krainy geograficzne Polski, których najbardziej typowe elementy są widoczne na planszach gry, np. szyby górnicze na Śląsku. Serce i Rozum startują w górach i przemierzając kolejne regiony, docierając do morza. Do przejścia całej gry niezbędne jest zaliczenie 80 poziomów o coraz większej skali trudności. Serce i Rozum dodatkowo mają do pokonania 4 odcinki specjalne w miastach, w których znajdują się stadiony piłkarskie. Przykładowo, w Warszawie bohaterowie gry muszą uporać się z naprawą schodów prowadzących na Stadion Narodowy.

Gra dostępna jest na Facebooku oraz urządzenia wyposażone w systemy operacyjne Android, iOS, BlackBerry, Windows Phone.

 

Źródło: informacja prasowa

 

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Grzegorz Kaczmarek