NaviExpert w zupełnie nowej formie w sprzedaży bezpośredniej

3 minuty czytania
Komentarze
naviexpert_play_02--550-350

NaviExpert podpisał umowy partnerskie z firmami ABC Data, BrightPoint oraz TelForceOne. Dzięki współpracy, licencje NaviExpert, będą dostępne w sprzedaży detalicznej, zarówno dla klientów biznesowych, jak i odbiorców indywidualnych w zupełnie nowej formie – poręcznego startera.

NaviExpert, dostawca nawigacji mobilnej, wprowadza na rynek tzw. wersje półkowe abonamentów, otwierając tym samym zupełnie nowy kanał dystrybucji dla swoich produktów. Dzięki współpracy z partnerami, rozszerzony zostanie zasięg sprzedaży w segmencie biznesowym, a co za tym idzie – wzrośnie dostęp do nawigacji, zarówno dla potencjalnych sprzedawców, jak i pojedynczych użytkowników.

ABC DATA, BrightPoint oraz TelForceOne to najwięksi dystrybutorzy na rynku IT i Telecom. Zaopatrują m.in. sklepy internetowe, markety przemysłowo-spożywcze i elektroniczne oraz sieci handlowo-usługowe. Nie jest więc wykluczone, że wkrótce zamiast papierowej mapy drogowej, na stacjach benzynowych pojawią się startery, zawierające kody aktywacyjne do nawigacji. Jak dotąd, od lutego, klienci indywidualni mogą kupić licencje NaviExpert w należącej do spółki TelForceOne sieci Teletorium – ogólnopolskiej sieci stoisk zlokalizowanych w największych placówkach handlowych, oferujących telefony komórkowe oraz akcesoria GSM.

Skąd pomysł na otwarcie nowego kanału dystrybucji? Na początku swojej działalności, NaviExpert skupił się na pozyskaniu partnerstwa strategicznego ze wszystkimi operatorami telefonii komórkowej oraz producentami telefonów i tabletów. W chwili obecnej, ta współpraca jest w pełni dojrzała” – tłumaczy Paweł Kozłowski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu NaviExpert. I dodaje: „Nie byliśmy jednak obecni na rynku pozaoperatorskim. Teraz to się zmienia – otwieramy kanał dystrybucji Telecom i IT. Jesteśmy przekonani, że większa dostępność licencji NaviExpert przyczyni się do wzrostu liczby klientów, a dystrybutorom i sprzedawcom da możliwość wygenerowania dodatkowych przychodów.”

NaviPlanPolska12_mies

 

 

Po raz pierwszy NaviExpert dostępny w nowej formie

Wersje półkowe NaviExpert to nowość. Dotychczas, dostęp do usługi można było kupić za pośrednictwem strony internetowej NaviExpert lub korzystając z modelu subskrypcyjnego, oferowanego przez największych operatorów sieci komórkowych. Zestawy startowe znane są na rynku usług telekomunikacyjnych, dzięki powszechnie używanym prepaidom. Na rynku nawigacji to wciąż nowość. Mimo to, pomysł na taką formę dystrybucji wydaje się mieć same zalety: użytkownicy w łatwy sposób mogą uzyskać nowy, dostosowany do swoich potrzeb produkt. Ponadto, atrakcyjna forma startera umożliwia podarowanie go komuś, w postaci przydatnego prezentu.

Dzięki ABC Data, licencje NaviExpert są już dostępne dla wszystkich partnerów dystrybutora. Firma ta jest liderem dystrybucji IT w Polsce oraz silnym graczem na europejskich rynkach, m. in. w Czechach, na Słowacji, na Litwie oraz w Rumunii. Cztery lata z rzędu producenci sprzętu IT uznali ją za „najlepszego dystrybutora IT w Europie Środkowo-Wschodniej”.

BrighPoint jest globalnym liderem świadczącym usługi na rynku urządzeń bezprzewodowych w sektorze Telecom. Firma zajmuje się zarządzaniem kanałami dystrybucyjnymi i procesami zakupowymi, logistyką i serwisem naprawczym oraz e-Biznesem. Dzięki współpracy z BrightPoint, nawigacja NaviExpert będzie dostępna dla klientów B2B poprzez serwis www.themobileenabler.com

Spółka akcyjna TelForceOne to właściciel sieci Teletorium oraz największy polski importer, dystrybutor oraz producent urządzeń mobilnych i akcesoriów. Dzięki współpracy ze spółką licencje NaviExpert w wersji półkowej będą dostępne dla ponad 3000 partnerów biznesowych spółki TelForceOne – sklepów i komisów prowadzących sprzedaż detaliczną urządzeń i akcesoriów mobilnych.

źródło: NaviExpert

Motyw