Nowa oferta Playa „Lubię to!” – relacja z konferencji

2 minuty czytania
Komentarze


Niezbyt często piszemy o ofertach naszych krajowych operatorów, jednak ta która jest tematem tego artykułu wydaje się być ciekawa.

Byliśmy dzisiaj na konferencji prasowej Playa, gdzie zaprezentował on dość innowacyjną propozycję dla wszystkich uzależnionych od Facebooka. Oferta nazywa się „Lubię to!” i jak się pewnie domyślacie w głównej mierze chodzi w niej o to, by dostęp do portalu społecznościowego Zuckenberga był nieograniczony i darmowy. Co dobre – działa on nawet, gdy nie mamy już środków na koncie.

Oferta ta jednak nie zawęża się jedynie do użytkowników „twarzo-książki”, ponieważ jest bardziej korzystna od standardowej propozycji prepaidowej Playa. Oczywiście o ile korzystamy w niej z darmowego internetu. Mamy bowiem większe pakiety internetowe – przykładowo doładowując konto kwotą 50zł zamiast 500MB, możemy otrzymać aż 1GB. Drugim prezentem od fioletowego operatora jest 30% przy każdym doładowaniu przez Facebooka. Do tej pory w starej ofercie mogliśmy liczyć jedynie na 10%. Poza tym zwolennicy SMSowania czy długich rozmów mogą także aktywować pakiety na nieograniczone rozmowy w Play, 600 SMSów lub internetowe.

Żeby nie było za kolorowo wspomnijmy także o ’haczyku’. Jedyny jaki się do tej pory doszukaliśmy to zmniejszony czas na połączenia wychodzące i przychodzące po doładowaniu. We wcześniejszych ofertach Playa po każdym doładowaniu nasze konto było aktywne przez cały rok. Teraz jest to zależne od kwoty doładowania.

Do ciekawszych informacji o których się dowiedzieliśmy na konferencji, a raczej nie ma tego w sieci należy zaliczyć fakt, że obecnie 43% użytkowników na świecie przegląda Facebooka na telefonie komórkowym. Dodajmy, że portal Zuckenberga ma już 800 milionów zwolenników. Co więcej 350 milionów osób korzysta z mobilnej aplikacji Facebooka.

Jak oceniacie nową ofertę fioletowego?
Jeśli chcecie przejść na nową ofertę wystarczy wpisać i zatwierdzić kod *163*5# na klawiaturze telefonu.

Motyw