[Wideo] Samsung boi się LG G6 i już wystartował z zapowiedzią Galaxy S8 w Korei

1 minuta czytania
Komentarze

Z uwagi na pojawiające się problemy z wersją mobilną portalu – prosimy o wyświetlanie strony w wersji na komputer. Trwają prace nad usunięciem usterki, za niedogodności przepraszamy.
 
LG G6 to jedno z ciekawszych urządzeń targów MWC. Firma, której dział mobilny znajduje się w tarapatach finansowych, musiała pokazać, że najnowszy flagowiec nie będzie jedynie wyborem fanów marki. LG G5 z uwagi na nietrafioną modułową konstrukcję sprzedawał się fatalnie. Wygląda jednak na to, że LG G6 jest już hitem przynajmniej w Korei. Świadczą o tym dane dotyczące przedsprzedaży urządzenia. Według nich, klienci zamówili ponad 40 000 sztuk smartfonu w ciągu 4 dni!
 
Taki sukces najwyraźniej martwi konkurencyjną spółkę, która ma siedzibę również w Korei. Chodzi o Samsunga, który szykuje się do pokazania Galaxy S8, co wydarzy się 29 marca na konferencji w Nowym Jorku. W międzyczasie jednak, aby uzmysłowić potencjalnym klientom, żeby poczekali z zakupem telefonu, gigant wypuścił reklamę telewizyjną w Korei.
 

 
Widzimy na niej kropkę, która skacze do numeru 8. Według The Korea Herald, wydanie takiej reklamy na ponad 2 tygodnie przed premierą flagowca to nietypowy ruch, który jest próbą zatrzymania LG przed zdominowaniem segmentu premium przed premierą Galaxy S8.
 
źródło: sammobile

Motyw