Samsung i Android.com.pl zapraszają na warsztaty AppCup

3 minuty czytania
Komentarze

Już w najbliższą niedzielę, czyli 20 stycznia, odbędą się w Warszawie organizowane przez Samsunga warsztaty AppCup, nad którymi patronat sprawuje Android.com.pl. Osoby, które wezmą w nich udział będą miały możliwość skorzystania z konsultacji specjalistów pracujących na co dzień w polskich biurach R&D przy tworzeniu oprogramowania dla Samsunga, a także zaproszonych gości z branży mobilnej. Wszyscy, którzy zdecydują się na skorzystanie z doświadczenia czołowych polskich informatyków, będą mogli poszerzyć swoją wiedzę i skorzystać z bogatego doświadczenia ekspertów. Warsztaty będą miały charakter techniczny, a ich celem jest pomoc w konkretnych problemach, jakie mogą napotkać programiści podczas tworzenia aplikacji. Warsztaty te są jednym z elementów konkursu Samsung AppCup, który skierowany jest do młodych programistów i są świetną okazją do uzyskania doświadczenia, a także wygrania wartościowych nagród, w tym stażów w Samsung R&D Center, a także tabletów i smartfonów. Więcej szczegółów dotyczących konkursu znajdziecie na stronie Samsung AppCup.   Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w warsztatach Samsung AppCup, a harmonogram całej imprezy prezentuje się następująco:   Gdzie i kiedy Miejsce – ul. Nowogrodzka 84/86, Warszawa Czas – 20.01.2013 rejestracja 9.00 do 10.30   Plan warsztatów 9.00- 10.30 rejestracja uczestników 10.30-11.00 przywitanie 11.00-13.00 sesje tematyczne w grupach 13.00-14.00 przerwa obiadowa 14.00-14.20 spotkanie ze zwycięzcą poprzedniej edycji konkursu 14.20-14.30 spotkanie z gościem specjalnym 14.30-16.30 sesje tematyczne w grupach 16.30-17.00 zakończenie i przekazanie urządzeń uczestnikom spotkania   Sesje tematyczne na warsztatach Samsung AppCup 1. Grupa sesji 1 (Funkcjonalności Androida) a. Zapewnianie kompatybilności aplikacji ze starszymi wersjami Androida (Artur Stępniewski) b. Ujednolicenie interfejsu aplikacji na różnych wersjach Androida z użyciem biblioteki ActionBarSherlock (Artur Stępniewski) c. Podstawy wykorzystania wielowątkowości w Android (Tomasz Rozbicki) d. Nowy rodzaj urządzenia to nowy rodzaj aplikacji. Zwiększ ich kreatywność wykorzystując S Pen SDK na urządzenia Galaxy Note. (Tomasz Rozbicki) 2. Grupa sesji 2 (Game Development – Unity 3D) a. Podstawy game Development z użyciem Unity3D p.1/4 (Jakub Sendlewski) b. Podstawy game Development z użyciem Unity3D p.2/4 (Jakub Sendlewski) c. Podstawy game Development z użyciem Unity3D p.3/4 (Jakub Sendlewski) d. Podstawy game Development z użyciem Unity3D p.4/4 (Jakub Sendlewski) 3. Grupa sesji 3 (Game Development – web application (TIZEN) / App Certification) a. Programowanie webowych gier mobilnych z użyciem Canvas2D HTML5 API (Tomasz Ścisło) b. Programowanie webowych gier mobilnych w oparciu o Cocos2D-HTML5 (Tadeusz Włodarkiewicz) c. Przedstawienie procesu certyfikacji w sklepie Samsung Apps p.1/2 (Radosław Wielgórski) d. Przedstawienie procesu certyfikacji w sklepie Samsung Apps p.2/2 (Radosław Wielgórski) 4. Grupa sesji 4 (Android – game development & funkcjonalności Androida) a. AndEngine – silnik graficzny (Przedstawienie biblioteki graficznej 2D AndEngine) (Konrad Krakowiak) b. Elementy implementacji efektów aplikacji w XML (selectory i animacje) (Konrad Krakowiak) c. Prezentacja API Facebook, Dropbox oraz Twitter (Damian Jeżewski) d. Prezentacja API Google (Drive, Calendar, Google+) (Damian Jeżewski)  

Motyw