Znacie dobre serwisy zajmujące się naprawami pogwarancyjnymi? To może ten?

3 minuty czytania
Komentarze
uszkodzony-telefon-samsung

Mało jest serwisów, które mają dobre opinie – tak przynajmniej wynika z krótkich oględzin opinii w internecie. Z drugiej strony zadowoleni klienci serwisów, zamiast wystawiać laurki firmom, po prostu cieszą się naprawionym sprzętem. Można jednak przypuszczać, że teoria nr 1 jest znacznie bliższa prawdy. Tymczasem na horyzoncie pojawił się całkiem nowoczesny i nieźle zapowiadający się serwis – GoRepair, tak przynajmniej twierdzi w swojej komunikacji.

Jak czytamy w przesłanej informacji prasowej:

Serwisy gwarancyjne producentów to usługi dostępne przez 2-3 lata od momentu zakupu. Zdecydowana większość usterek występuje jednak po upływie tego czasu. Użytkownicy, których sprzęt ulegnie uszkodzeniu, mają do wyboru jedną z dwóch opcji: odpłatną naprawę lub kupno nowego urządzenia. Pierwsza z reguły oznacza długotrwały i żmudny proces. Druga natomiast wiąże się z wysokimi kosztami. GoRepair proponuje trzecie rozwiązanie – szybki i rzetelny serwis, realizowany w systemie door-to-door.

GoRepair działa tak, aby klient miał do wykonania jak najmniej czynności. Specjaliści przygotowali wygodne narzędzie do zgłaszania usterek, które od razu podaje koszty usługi. Kurier odbiera uszkodzone urządzenie w miejscu wskazanym przez klienta, a po jego naprawie dostarcza pod wybrany adres. Płatność za usługę jest pobierana dopiero w momencie wydawania sprzętu. Dzięki temu cały proces – od wyceny zlecenia do odbioru urządzenia – przebiega bez konieczności wychodzenia z domu lub biura.

Wspomniane narzędzie, także w wersji mobilnej, jest dostępne na stronie internetowej GoRepair.pl. Procedura składa się zaledwie z 5 kroków. Na początku, należy wybrać rodzaj urządzenia, jego producenta oraz określić konkretny model. Następnie, z listy typowych usterek, trzeba wybrać tę, która występuje w zgłaszanym sprzęcie. Jeżeli nie ma jej na liście, wystarczy w kilku zdaniach opisać problem.

Dla zdecydowanej większości przypadków, całkowity koszt naprawy prezentowany będzie już w momencie zgłaszania usterki. W nietypowych, bardziej złożonych sprawach, pracownik serwisu skontaktuje się z klientem i przedstawi indywidualną wycenę. Ostatni krok to wpisanie danych kontaktowych i wybór dogodnego terminu na odbiór urządzenia przez kuriera. Zarówno odbiór, jak i dostawa sprzętu realizowane są bez dodatkowych opłat.

Gwarancja udzielana na naprawy wykonane przez GoRepair wynosi aż 12 miesięcy. Jest to wynik ciągłego podnoszenia kwalifikacji pracowników, wysokich standardów pracy oraz stosowania najnowszych technologii podczas wykonywania napraw. Dodatkowo każde urządzenie jest dokładnie testowane przed odesłaniem do klienta. Proces naprawy jest uznawany za zakończony dopiero wtedy, gdy klient jest z niego zadowolony.

dlaczego-warto-naprawiac-w-gorepair

Trzeba przyznać, że transparentność serwisu to ciekawy atut. Sama nazwa firmy jak i strona serwisu są nowoczesne, co sugeruje profesjonalne podejście do tematu także w rzeczywistości. Do GoRepair, zapewne tak jak i Wy, podchodzę z dystansem. Każdy, kto choć raz miał do czynienia z jakimkolwiek serwisem, wie że to często bardziej trudna walka z firmą niż komfortowe czekanie na wykonanie usługi.  Myślę więc, że w najbliższym czasie stworzymy okazję, żeby sprawdzić działanie GoRepair na własnej skórze i przekonać się, czy to co komunikują, to prawda.

Źródło: Informacja prasowa

Motyw