Samsung prawdopodobnie zmieni strategię marketingową. W 2017 zobaczymy tylko jednego flagowca?

1 minuta czytania
Komentarze
samsung-galaxy-note-7

 
Incydenty związane z Galaxy Note 7 wpłynęły bardzo negatywnie na markę Samsung. Najbardziej jednak oberwało się oczywiście linii Note, która od tej chwili większości użytkowników smartfonów kojarzy się z zapalającymi się urządzeniami. Ponadto długi proces wymiany telefonów oraz kolejna wtopa z „bezpiecznymi” Note’ami 7 pogrzebały ostatecznie dobre imię telefonu. Z tego względu Koreańczycy muszą wyciągnąć pewne wnioski na przyszłość.
 
Jakiś czas temu pisaliśmy, że Samsung pozbędzie się linii Note w 2017. Wtedy mówiło się również o tym, że zastąpi ją inną sub-marką. Teraz, według kolejnego raportu, firma może całkowicie zmienić swoją strategię marketingową. Być może w 2017 roku zobaczymy flagowce tylko z linii Galaxy S.
 
Samsung póki co „nie poinformował swoich dostawców o rezygnacji z dwóch flagowców w ciągu roku, ale jeśli tak by się stało, miałoby to na nich znaczący wpływ”. Warto dodać, że mieliby oni więcej czasu na przygotowanie i przetestowanie podzespołów do nowych urządzeń. Półroczny odstęp, to jednak zbyt krótki okres.
 
„W tej chwili ważne jest, aby Samsung podniósł się po fiasku związanym z Galaxy Note7, ale z pewnością firma dokona zmian w obecnej strategii marketingowej i portfolio produktów”. Takie informacje znajdziemy w raporcie opublikowanym przez koreański Newsis.
 
źródło: sammobile

Motyw