T-Mobile przeprasza za awarię i rozdaje dodatkowy pakiet internetowy

mm Łukasz Pająk Newsy 2016-07-12

tmobile internet awaria lte pakiet

Niedawno użytkownicy Orange mieli spore problemy ze swoimi telefonami komórkowymi i ich połączeniem z Siecią. Awaria sprawiła, że konsumenci „pomarańczowego operatora” zostali po prostu odcięci od świata. Jednak Orange stanęło na wysokości zadania i zaoferowało rekompensatę w postaci darmowego Internetu przez kilka dni.

Wczoraj problemy z łącznością dopadły użytkowników T-Mobile. Na szczęście w tym wypadku nie działała głównie sieć LTE toteż konsumenci wciąż mogli komunikować się ze znajomymi. Mimo wszystko firma również proponuje rekompensatę, która wydaje się ciekawsza od propozycji Orange. Oczywiście ponownie chodzi o dane pakietowe i tak oto T-Mobile proponuje darmowe 10 GB do wykorzystania przez wszystkie weekendy lipca (soboty i niedziele).

Oto oficjalne oświadczenie firmy przedstawione przez Konrada Mroza:

Wczoraj, podczas planowych prac aktualizacyjnych w sieci T-Mobile wystąpił problem. W efekcie nasze systemy sieciowe nie mogły zweryfikować dostępu części klientów do usług transmisji danych w sieci LTE. Spowodowało to, że część z Was nie mogła skorzystać z transmisji danych w tej technologii. Na szczęście jeszcze w nocy udało nam się  usunąć problem i przywrócić pełną sprawność sieci.  Niemniej jednak jest nam przykro, że spotkały Was trudności w korzystaniu z usług.

W ramach przeprosin mamy dla Was darmowe GB danych do wykorzystania we wszystkie soboty i niedziele do końca lipca br. Z pakietu mogą skorzystać wszyscy klienci T-Mobile i Heyah niezależnie czy odczuli trudności z korzystaniem z naszych usług czy nie. W każdą lipcową sobotę i niedzielę, każdemu z Was, aktywujemy automatycznie pakiet 10 GB danych do dowolnego wykorzystania.

Tak oto nie musicie martwić się o swój pakiet internetowy przez najbliższe trzy weekendy.



  • Rafał Orechwo

    Czy dotyczy to też użytkowników na kartę którzy mogą tylko odbierać połączenia?

    • hapnik

      „Z pakietu mogą skorzystać wszyscy klienci T-Mobile i Heyah
      niezależnie czy odczuli trudności z korzystaniem z naszych usług czy
      nie.”

      Wszyscy to wszyscy 🙂

  • Humano Genic

    Rząd wie co się faktycznie stało (to był na pewno zmasowany atak hakerów rosyjskich ale nie koniecznie) a nic nie mówi bo byłaby to wpadka z zabezpieczeniami

    • hapnik

      Na pewno, ale niekoniecznie powiadasz…