[Film] Może Michael Kors zmieni Wasze podejście do smartwatchy?

1 minuta czytania
Komentarze
michael kors access smartwatch android wear

Smartwatche to specyficzny rynek inteligentnych, mobilnych urządzeń. Dla wielu jeszcze nie zostały one odpowiednio rozwinięte, inni uważają, że zegarki powinny mieć swoją markę. Tak oto niedawno Fossil zaprezentował swój pomysł na wprowadzenie zaawansowanej elektroniki na nadgarstek, a teraz przyszła na kolejnego gracza.

Obok Casio, również Michael Kors nie chce zostać w tyle. Marka pochodząca od nazwiska znanego projektanta mody stawia na Androida Wear i prezentuje swojego smartwatcha Access, który w zakresie dodatków do systemu ma się wyróżniać autorskimi tarczami dopasowanymi do złotej lub czarnej budowy. Dopiero, co zaprezentowana propozycja stawia również na wybór pasków i tak oto konsumenci będą mogli wybrać tradycyjną dla tej firmy metalową bransoletę, ale nie zabraknie również skóry czy też zwykłej gumy.

Michael Kors chce się przede wszystkim otworzyć dla nastolatków tym smartwatchem, co nawet pokazuje reklama modelu Access:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bh1sJ_XorV0[/youtube]

Marka stawia na przebitą oponę, a więc wykorzysta podobny wyświetlacz do tego z Motoroli Moto 360. Jednak w tym wypadku technika schodzi na dalszy plan, gdyż tutaj liczy się styl i fakt, że coś jest modne.

michael kors access smartwatch android wear linia

Zegarek ma pojawić się na rynku tej jesieni w cenie 1500 złotych, a więc zbliżonej do tradycyjnych czasomierzy tej marki. Mimo wszystko mają się pojawić także tańsze wersje i to one będą kierowane do wspomnianych już nastolatków.

źródło: The Verge, Android Police

Motyw