Tidal

Samsung znalazł sposób na rywalizację z Apple Music? Tidal w obrębie zainteresowania Koreańczyków?

1 minuta czytania
Komentarze
Tidal

 
Raper Jay-Z jest właścicielem serwisu streamingowego o nazwie Tidal. Nie jest on tak popularny jak konkurencyjne platformy typu Apple Music czy Spotify, jednak znalazł również pewne grono odbiorców. Wczoraj pojawiły się plotki o tym, iż muzyk szuka firmy z dużym workiem pieniędzy, która mogłaby wprowadzić serwis na nową drogę. O jaką spółkę chodzi? Podobno raper odwiedził siedzibę Samsunga w Dolinie Krzemowej, co ma niby być potwierdzeniem tego, że gigant chce kupić usługi streamingowe (albo na odwrót – Jay-Z chce sprzedać Tidal lub szuka inwestora).
 
Różne raporty donoszą, że Jay-Z widziany był, jak opuszczał siedzibę Samsung Research America, gdzie zlokalizowana jest również jednostka, która tworzy strategię firmy dla usług takich jak Milk Music. Informatorzy donoszą również, że na jednym z posiedzeń Jay-Z rozmawiał z Darenem Tsui, wiceprzewodniczącym Samsunga od treści i usług, który jest „siłą napędową Milk Music”. Ewentualna umowa z Tidal mogłaby przyczynić się do dużej dystrybucji serwisu, poprzez preinstalowane aplikacje na smartfonach Koreańczyków. Takiej akcji promocyjnej chciałaby niejedna firma. Z kolei dla Samsunga, rozpoznawalność Jay’a-Z może być korzystna z marketingowego punktu widzenia. Ponadto gigant zyska serwis streamingowy, dzięki któremu będzie mógł konkurować w tym obszarze ze swoim największym konkurentem Apple. Niestety, żadna ze stron nie skomentowała doniesień, jednak coś musi być na rzeczy, gdyż takie spotkania nie zdarzają się codziennie.
 
źródło: sammobile

Motyw