One Plus publicznie przeprasza za opóźnienia przy wprowadzaniu kolejnego smartfonu!

1 minuta czytania
Komentarze
OnePlus 2 ssss

Oferta firmy One Plus jeszcze na długo przed wypuszczeniem pierwszej generacji „pogromcy flagowców” cieszyła się ogromnym zainteresowaniem: za o wiele niższą cenę od popularnej konkurencji zaoferowano świetną specyfikację, niezłe wykonanie i dopracowane oprogramowanie przygotowywane przez zespół Cyanogen’a. Producent zdecydował wtedy o systemie zaproszeń, który miał ułatwić zapanowanie nad ogromnym zainteresowaniem kupnem OnePlus one. Teoretycznie świetny pomysł nie sprawdził się zbyt dobrze w praktyce. Także w przypadku OnePlus Two sytuacja się powtórzyła – i to pomimo wprowadzenia zmian w dystrybucji. Producent opublikował na forum przeprosiny za zaistniałą sytuację, które zaczynają się od oficjalnego przyznania się, że zepsuto wprowadzenie tak pierwszego, jak i drugiego modelu.

Przeprosiny skierowane są zarówno do klientów, partnerów jak i pracowników firmy. Nie znajdziemy tu dokładnego wyjaśnienia źródeł problemów lecz ogólne wyjaśnienie oparte o stwierdzenia, że firma dopiero startuje, nie zawsze wszystko można przewidzieć podczas przygotowywania i wprowadzania nowego modelu. Autor krótko stwierdza, że zepsuli już dwie premiery i przed kolejnymi nie zamierzają już składać żadnych obietnic, lecz będą się skupiać na pracy. Przez ostatnie dni firma zastanawiała się także, w jaki sposób „wynagrodzić” potencjalnym klientom kolejną wpadkę. Za najlepszy pomysł uznano w niedalekiej przyszłości otwarcie sprzedaży któregoś dnia na jedną godzinę. Więcej szczegółów, w tym konkretną datę poznamy jak tylko firma dobierze jak najlepszy moment na otwarcie sprzedaży. Jako, że rozpoczęła się już wysyłka OnePlus 2 firma liczy też na opinie o nowym modelu (nawet te krytyczne).

Co ciekawe pod przeprosinami sporo osób wyraziło pełne zrozumienie dla firmy. Jak Wy na to patrzycie? dajcie znać w komentarzach.

Źródło: oficjalne forum OnePlus

Motyw