Stworzenie interesującego produktu to dopiero początek przeprawy w zdobyciu klienta. Teraz liczy się reklama i jak najlepsze zaprezentowanie jej jak największej ilości osób. LG postanowiło złamać konwenanse i tym samym pobiło światowy rekord wpisując się do księgi Guinnessa.
W jaki sposób reklama może zostać zauważona? Pomijając jej treść liczy się przede wszystkim rozmiar i właśnie w taki sposób koreańska firma postanowiła dotrzeć do społeczeństwa. Mimo że flagowy smartfon tego producenta jest nam bardzo dobrze znany to jednak LG postanowiło, że G3 musi być jeszcze popularniejszy. Tym samym widoczny na początku newsa bilboard mierzy 12 metrów wysokości i jest szeroki na 240 metrów.
Właśnie takie wymiary pozwoliły, że reklama LG G3 trafiła do księgi rekordów Guinnessa. Kolejne pomiary są jeszcze ciekawsze. Cały bilboard zajmuje 3000 metrów kwadratowych powierzchni, a nieoficjalnie mówi się, że zgromadzona tam stal waży 1800 ton. Oczywiście, co najważniejsze, reklamę będziecie mogli ujrzeć jadąc z lub na międzynarodowe lotnisko King Khalid, które znajduje się w Riyadh w Arabii Saudyjskiej.
Chciałoby się powiedzieć niczym Siara z Killera: „Mają rozmach… „. Ano mają, szczególnie jak się dowiemy ile LG chce zarobić dzięki tej reklamie: 25 milionów dolarów. Jakieś pytania?
źródło: LG