Nie ufaj na słowo reklamie Google – LG G Watch lepiej nie zabierać nad słoną wodę

1 minuta czytania
Komentarze
lg g watch reklama google android wear

Wczoraj przedstawiłem Wam cztery nowe reklamy przygotowane przez Google, których celem jest wypromowanie platformy Android Wear. Głównymi bohaterami są oczywiście smartwatche w postacie Motoroli Moto 360, Samsunga Gear Live oraz LG G Watch. Niestety, ale jedna z tych reklam nie wpływa pozytywnie na życie tego ostatniego zegarka.

LG jako pierwsze zaprezentowało i wprowadziło do sprzedaży swoje mobilne inteligentne urządzenie mające za zadanie zebrać najważniejsze informacje ze smartfona i skupić je na małym wyświetlaczu umieszczonym na nadgarstku za pomocą paska. Tym samym jest to najpopularniejszy smartwatch oparty na Android Wear i znalazł on się w następującej reklamie:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kNJPSsiu1FQ[/youtube]

Na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się w porządku i ten krótki film może sugerować, że G Watch nadaje się na wyprawy nad morze, ale instrukcja użytkowania tego zegarka jednak mówi co innego:

lg g watch instrukcja użytkowania

Smartwach LG, co prawda, posiada certyfikat IP67 pozwalający na zanurzenie w wodzie do jednego metra na nie dłużej niż 30 minut, ale z pewnością nie może to być słona ciecz. Tym samym potwierdza się utarta myśl, że reklamom nigdy nie można wierzyć na słowo.

źródło: Phandroid

Motyw