Nie tak dawno temu pisałem o pozwie, jaki wytoczył Apple Samsungowi za prawdopodobne naruszenie własności intelektualnej firmy Jobsa. Proces jest w trakcie, o ewentualnych decyzjach na pewno Was poinformujemy.
Dziś jednak odrobinę luźniej, z humorem podejdziemy do sprawy, gdyż Samsung wypuścił reklamę promującą ich nowe dzieło, mianowicie Galaxy Tab 10.1. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, iż jest w niej zawarty mały pstryczek w nos dla giganta z Californi. W pewnym momencie widzimy oba urządzenia (10.1 i iPad2), a przekaz wspierany przez napisy daje nam jasno do zrozumienia, iż na jednym z nich możemy korzystać z dobrodziejstw Adobe Flash, a na drugim nie. Konkluzja jest prosta i na pewno wielu z Was doceni tę humorystyczną zaczepkę ze strony Koreańczyków. Ciekawe tylko jak na to odpowie Jobs i spółka.
Można ewentualnie zwrócić uwagę, że do ujęcia wykorzystano białą wersję iPada 2, czyżby Samsung bał się, że ich Galaxy Tab10.1 jest aż nazbyt podobny do czarnego tabletu Apple?
źródło: phandroid.com