MWC 2014: Konferencja Play – polski smaczek w Barcelonie

1 minuta czytania
Komentarze
play_barcelona_2014_prez_1

Podczas tegorocznych targów Mobile World Congress oprócz prezentacji wielkich, międzynarodowych producentów mogliśmy zobaczyć też takie, które wprost odnosiły się do naszego, polskiego rynku. Jedną z nich niewątpliwie była konferencja operatora Play.

Podczas niej, rzecznik prasowy Marcin Gruszka oraz prezes Play Jorgen Bang-Jensen przedstawili podsumowanie 2013 roku z punktu widzenia spółki. Jak łatwo się domyślić poznaliśmy kilka świetnych wyników, na czele z 10,7 mln klientów i objęciem prowadzenia w wyścigu o tytuł największego operatora komórkowego w kraju:

play_barcelona_2014_prez_14
play_barcelona_2014_prez_23

Oczywiście tego typu dane nie dziwią, nie po to organizuje się konferencję, żeby dzielić się niekorzystnymi wynikami. Dla nas jednak najważniejsze były informacje dotyczące sprzedawanych przez Play telefonów. Wbrew niektórym poglądom smartfony wcale nie tracą rynku, w 2013 roku aż 90% sprzedanych przez fioletowego operatora urządzeń było wyposażone w zaawansowany system operacyjny:

play_barcelona_2014_prez_17

Ciekawie też prezentuje się pokazana piątka najlepiej sprzedających się telefonów:

play_barcelona_2014_prez_20

Aż cztery z pięciu urządzeń to smartfony z Androidem, na dodatek znajdują się tam też flagowe modele: wiekowy już Samsung Galaxy S3 oraz świetny HTC One.  To znaczy, że coraz częściej wybieramy sprzęt świadomie, oczekując od niego jakości i możliwości, przecież mało kto kupuje konkretny telefon tylko dlatego, że jest drogi.

Źródło: blogplay.pl

Motyw