Najbardziej Androidowa sieć w Polsce znów uderza, dając o sobie znać. Dziś rano w Warszawie, w butiku Violet Room odbyła się kolejna konferencja Play, tym razem dotycząca taryf biznesowych. Oprócz Blackbery i usług z nim związanych zaprezentowane zostały zmiany, jakie od jutra wchodzą w życie w firmowych ofertach. Było jasne, że będzie to All Inclusive, znane z oferty dla klienta indywidualnego, ale mimo to Play potrafiło zaskoczyć.
Nowości zaprezentowali jak zawsze Bartek Dobrzyński i Marcin Gruszka. Jak widać Marcin zapuścił wąsy, które obiecał ściąć dopiero po wprowadzeniu Blackberry do oferty Play.
Ten slajd jest Wam zapewne już dobrze znany. Bartek przypomniał, że plany objęcia ponad 60% terytorium Polski zasięgiem Internetu to nie żadne… gruszki na wierzbie. Jak będzie w rzeczywistości – ocenimy pod koniec kwietnia.
Nowe taryfy w skrócie. Połączenie All Inclusive z dotychczasowymi warunkami (darmowe połączenia na tel. stacjonarne i do wszystkich w Play) oraz wprowadzenie nowej taryfy VIP. Szczegóły poznacie za moment.
Podstawa to All Inclusive z pakietem złotówek do wykorzystania także na połączenia zagraniczne. Do tego darmowy dostęp do facebooka, nk, GoldenLine oraz LinkedIn. Do taryfy doliczany jest stały pakiet Internetu 1GB za 17,22 zł z VAT. Stan Darmowy jest… darmowy. Płatny jest tylko w najniższej taryfie – 6,15 zł z VAT. Oferta wydaje się być całkiem atrakcyjna, szczególnie gdy dużo rozmawiamy i surfujemy po Internecie. Rabat udzielany jest na dwa najpopularniejsze segmenty – Firma 75 oraz Firma 150.
Następną promocją są „Rozmowy w firmie”. No bo co jeśli nie potrzebujemy Internetu, a chcemy przede wszystkim rozmawiać? Wtedy ten wybór jest najlepszy. Płacimy mniej niż w All Iclusive, ponieważ nie ma tu paczki Internetu za te dodatkowe kilkanaście zł. Widać jednak, że Play stawia na Internet i paczka 250MB dołączona zostaje do oferty w formie Try&Buy. Klient niech sam sprawdzi czy będzie mu to potrzebne, zawsze będzie mógł pakiet internetowy sobie dokupić. Brzmi uczciwie, prawda?
Przejdźmy teraz do Promocji Bez Telefonu. Play pokusiło się o ciekawy manewr. Wybierając ofertę bez telefonu możemy związać się umową na 12 bądź 24 miesiące. Przy umowie na 12 miesięcy otrzymujemy rabat 30% i tak dla przykładu popularna taryfa 55 (68 zł) kosztować będzie po upuście 47,4 zł. Otrzymujemy pakiet złotówek do wykorzystania, stan darmowy oraz 100 MB Internetu w opcji Try&Buy.
Decydując się na taryfę Tylko SIM 24 wiążemy się z operatorem umową na 2 lata, w zamian uzyskując rabat 50% na abonament. Tym samym Firma 55 (68zł) kosztować nas będzie 33,8 zł z VAT. Do tego oczywiście Stan Darmowy do Play i na stacjonarne, który jest już standardem, oraz 100MB Internetu w opcji Try&Buy.
Ciekawostką jest Firma VIP, w której za kwotę 250 zł (307,5 zł z VAT) klient otrzymuje całkowicie darmowe połączenia do wszystkich sieci, 2 GB pakietu internetowego, darmowy dostęp do portali społecznościowych oraz 100 minut na połączenia międzynarodowe. Silnie promowanymi smartfonami dla tej taryfy będą HTC Desire Z, Desire HD oraz Samsung Galaxy Ace – wszystkie oczywiście z systemem operacyjnym Android.
Play znane jest z tego, że ofertę możemy sobie całkiem swobodnie do siebie dostosować. I tak np. wybierając ofertę bez telefonu, chąc dokupić sobie pakiet Interntowy – mamy do wyboru to, co widzimy powyżej. Oczywiście po przekroczeniu pakietu nie musimy martwić się o dodatkowe koszta, prędkość spada, a my wciąż cieszymy się dostępem do Internetu. Co ważne, z Internetem łączyć możemy się także po nadajnikach sieci Plus co zwiększa nasze możliwości. Należy pamiętać, by nie zablokować roamingu krajowego w naszych smartfonach z Androidem!
Nie zabrakło oczywiście porównania z konkurencją, gdzie jak zwykle Play wypada w większości przypadków najlepiej.
Od jutra rusza też kampania reklamowa nowej oferty. Jak będzie wyglądać reklama telewizyjna? Przekonajcie się sami:
Jak widać, w reklamie widoczne są HTC Desire Z oraz Samsung Galaxy Ace, jedne z popularniejszych smartfonów z Androidem.
A Wy? Co sądzicie o nowych taryfach biznesowych najbardziej androidowego operatora w Polsce?