Topowy model Xiaomi Mi3 pokazany. Zaskakuje swoją niską ceną!

2 minuty czytania
Komentarze
xiaomi mi3 oficjalnie 1

Kilkanaście godzin temu pisałem o możliwej prezentacji najnowszej topowej słuchawki chińskiej marki Xiaomi w dni dzisiejszym. Tak też się stało i możemy podzielić się z Wami informacjami na temat świeżo co pokazanego modelu MiPhone 3.

Premiera odbyła się w Pekinie, a samo przedstawienie najnowszego smartfona zostało wykonane przez Hugo Barra. Model Mi3 jest ustawiany jako konkurent dla słuchawek z najwyższej półki, czyli Samsunga Galaxy S4, LG G2, HTC One i innych. Także warto sprawdzić co Chińczycy ukryli we wnętrznościach tego niepozornego urządzenia. Na wstępie należy dodać, że w produkcji będą dwa modele z różnymi układami – jeden ze Snapdragonem 800 (2,3GHz) oraz drugi z Tegrą 4 (1,8GHz). Xiaomi zwraca przy tym punkcie uwagę na podkręcone możliwości układu Qualcomma, co pozytywnie wpłynęło na wyniki wydajnościowe i marka śmiało chwali się najszybszym smartfonem na świecie. Z pozostałych danych technicznych należy wyróżnić:

  • 2GB RAM;
  • 5-calowy wyświetlacz IPS FullHD;
  • aparat produkcji Sony (potrafi robić 10 zdjęć na sekundę): 13MPx, f/2.2, szafirowe szkło, podwójna lampa LED;
  • bateria o pojemności 3050mAh;
  • 16GB lub 64GB wbudowanej pamięci.

Na pochwałę zasługuje obudowa z magnezu, która została przycięta do następujących rozmiarów: 114mm × 72mm × 8.1mm, a waga całości to jedynie 141 gramów.

Chińska marka mówi wprost jak to jest ze zużyciem energii. Xiaomi uważa, że tak pojemne ogniwo pozwoli na spokojną pracę urządzenia przez cały dzień na jednym pełnym ładowaniu. W niektórych przypadkach można będzie dojść i do dwóch dni.

xiaomi mi3 oficjalnie 1

Na koniec najważniejsze i najbardziej zaskakujące, czyli cena i dostępność modelu Mi3. Słuchawka ta ma się pojawić w sprzedaży w połowie października, a cena za model z 16GB pamięci wynosi… niecałe 1070zł! Urządzenie posiadające 4x więcej pamięci zostało wycenione na 1330zł, co też jest niesamowicie atrakcyjną ofertą. Jednak są to wartości na chińśki rynek i na Starym Kontynencie mogą być wyższe, ale i tak nie wyrównają cen konkurencji, która jest dwukrotnie droższa.

źródło: GSMArena.com

Motyw