Oreo wiąże się z Google – wyślijcie ciastko w kosmos!

mm Łukasz Pająk Gry 2017-02-22

Oreo w tym miesiącu uruchomiło swoją najnowszą kampanię marketingową, w którą zaangażowało się wiele gwiazd z różnych scen – m.in.  Christina Aguilera, Shaquille O’Neal i Neymar da Silva Santos Jr. Cała akcja została zorganizowana w formie konkursu „OREO Dunk Challenge” i sprowadza się do pokazania na portalach społecznościowych zdjęcia, na którym widać jak „pakujemy” ciastko do mleka – to tak w skrócie, więcej szczegółów znajdziecie na następującej stronie: Klik! Szczęśliwcy mają szanse wygrać 5 biletów VIP na konkurs wsadów w Nowym Jorku lub Los Angeles oraz dodatkowo 2000 dolarów.

Jednak nas interesuje Google. Otóż powyższy konkurs został właśnie rozszerzony o grę „Oreo Space Dunk”, która bazuje na platformie „Earth” Amerykanów i już na samym początku wyraźnie jest zaznaczone, że powstała przy współpracy z „naszymi przyjaciółmi z Google”. Jednak na czym ta gra polega? Oczywiście naszym zadaniem jest wysłanie ciasteczka w kosmos. Zainteresowani znajdą ją pod następującym linkiem: Klik! Należy go uruchomić w przeglądarce na smartfonie. Naszym pierwszym zadaniem jest zeskanowanie ciastka Oreo za pomocą aparatu i oto ułatwienie:

Następnie zostaniemy poproszeni o udostępnienie lokalizacji i „kozłując” smartfonem uruchamiamy rakietę, żeby… W tym momencie gra przestaje na moich smartfonach poprawnie pracować. Bardzo możliwe, że ma to związek właśnie z lokalizacją, gdyż Oreo Space Dunk jest dedykowane Amerykanom i niedługo dopiero ma pojawić się międzynarodowa wersja. Jednak po wystartowaniu ciastka ma zostać uruchomione nagranie pokazujące przelot naszego ciastka lądującego w szklance mleka wokół istotnego miejsca – w materiale promocyjnym wspominany jest Stonehage.

Na koniec nie mógłbym nie wspomnieć, że niektórzy mogą pomyśleć, że Android O z pewnością będzie Oreo patrząc na wcześniejsze informacje. Jednak nie bierzmy tego za pewnik i wstrzymajmy się z takimi osądami, chociaż trudno nie odnieść wrażenia, że Google brata się z Mondelez tak jak z Nestle.

źródło: thedrum