LG G5 właśnie zawitało do naszej redakcji i przystąpiłem do dokładnych testów tego smartfonu, którego pierwsze wrażenia jutro będziecie mogli przeczytać na łamach naszego portalu. Jednak obok testów, w wynikach sprzedaży ważne są także reklamy producenta, a pod tym względem Koreańczycy się popisali.
Pamiętacie interesujący film promocyjny z Jasonem Stathamem? Tak, wtedy to LG reklamowało G5 i to nagranie zdobyło ogromną popularność w Sieci. Oczywiście odbiór był jak najbardziej pozytywny, ale jeśli nie pamiętacie tego filmu to oto małe przypomnienie:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tOpsnNf9Wj0[/youtube]
Teraz Koreańczycy postanowili jeszcze raz przypomnieć o tej reklamie i przedstawiło film prezentujący jak wyglądał proces tworzenia tej jakże oryginalnej reklamy. Oczywiście duże znaczenie ma tutaj sama postać Jasona Stathama, ale mimo wszystko warto zobaczyć także powyższą „reklamę w reklamie”:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gJG8lEwu0yg[/youtube]
Robi wrażenie, prawda? Wiele godzin pracy na planie, ale jeszcze więcej poza nim ostatecznie dało 1-minutową reklamę. Jak pokazują wszelkie statystyki, całe zaangażowanie się opłacało.
Jednak czy to pomoże w sprzedaży LG G5? Na pewno wpłynie na nią pozytywnie, ale czy w aż tak znaczący sposób jakby to chciała to koreańska firma? Tę kwestię pozostawiam Wam do oceny.