HTC chce być jak Pepsi i rusza na ulice przeprowadzać ślepy test

2 minuty czytania
Komentarze
htc one m9 reklama promocja rober downey jr film wideo

Kojarzycie reklamę Pepsi i ogólne całą akcję marketingową „Wyzwanie Smaku Pepsi”? Nie będziemy mówić jednak o walorach smakowych danych napojów gazowanych, ale o smartfonach. Jeden z producentów postanowił również urządzić taką akcję i sprawdzić, jak jego model wypadnie w ślepym teście. Czy to kolejna próba na uratowanie wyników sprzedaży? Producentem, który w ten sposób stara się zareklamować swój produkt to HTC, a model poddawany testom to One M9.

Wyzwanie Smaku Pepsi polega na podaniu dwóch napojów zupełnie przypadkowym osobom na ulicy, a następnie zadanie pytania, który smakował im lepiej. Całkiem proste i szybkie. W ten sam trend poszedł tajwański producent. Obudował on dwa tajemnicze smartfony i polecił sprawdzić przechodniom trzy funkcjonalności: zrobienie selfie w słabym świetle, słuchanie muzyki przez głośniki oraz prędkość otwierania aplikacji.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=N6xNOYeL3rg[/youtube]

Jak dobrze wiemy HTC pod względem swoich możliwości muzycznych rządzi na rynku. Dźwięk z głośnika jest wyraźny, głośny, a systemu BoomSound mogą pozazdrościć inne smartfony. Dobra optymalizacja Androida również in plus, jeśli chodzi o szybkość uruchamiania aplikacji. Pozostaje kwestia aparatu – szkoda, że nie poddano próbie głównego.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xnAMdcNKRq4[/youtube]

Niemniej One M9 poradził sobie całkiem nieźle. Przynajmniej tak to przedstawiają filmy na YouTube. Pytanie więc dlaczego sprzedaż jest tak słaba? Niska cena? Bo HTC? Za mały wyświetlacz? Być może ta akcja promocyjna wyjdzie tajwańskiemu producentowi na dobre i sprzedaż One M9 trochę podskoczy. Wszak jest to jeden z tegorocznych flagowców wartych uwagi.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=RaPwXuVTJLk[/youtube]

źródło: Android Authority

Motyw