Samsung jest mistrzem PR’u – tego nie można ukrywać. W swoich widowiskowych akcjach promocyjnych, zdecydowanie bardziej wymagających przygotowania niż w przypadku konkurencji, potrafi zwrócić uwagę widza na najdrobniejsze ważne elementy danego produktu.
Tak też i tym razem się stało. Świąteczny krótki film promocyjny trafił właśnie do Sieci i przedstawia Galaxy Note 4. Tym razem, po przedstawieniu funkcji S Pena i kamery, przyszła pora zobaczyć jak na phablecie posługiwać się opcją „Multi Window”:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QmtithY_TeM[/youtube]
Jak widać, zostało to przedstawione w sposób odmienny niż u konkurencji, która zwykle w takich sytuacjach zaprezentowałaby prostą animację lub inne niezbyt wymyślne rozwiązanie. Samsung poszedł o krok dalej, ale pojawia się pytanie – czy taka reklama jest w stanie Was zachęcić do produktów Samsunga? W tym wypadku Galaxy Note’a 4?
źródło: YouTube