Cyanogen Inc., firma odpowiedzialna za niezwykle popularne ROMy CyanogenMod, ujawniła dzisiaj swoje nowe logo. Przedstawiona grafika ma na celu reprezentowanie trzech podstawowych cech marki i zastępuje dotychczasową „maskotkę” kojarzoną z marką o nazwie Cid.
„Wraz z rozwojem firmy, jej marka musi ewoluować aby sprostać wyzwaniom rynku” – wyjaśniono we wpisie na oficjalnym blogu. „Marka nadal będzie nawiązywała do początków firmy, ale także będzie krokiem w przyszłość. Nowe logo jest więc napędem dla rozwoju rozpoznawalności marki”.
Nowe logo Cyanogena nie jest przypadkowe. Zostało zaprojektowane w taki sposób, aby pokazać trzy najważniejsze cechy CyanogenModa: korzenie open-source, koncentrację na bezpieczeństwie, oraz to, co rzuca się od pierwszej styczności z oprogramowaniem, czyli ogromne możliwości personalizacji. Dodatkowo idealnie wpasowuje się nowoczesne trendy, jest schludne i proste przez co nawiązuje do koncepcji firmy.
Firma wyjaśniła również, że nie ma zamiaru porzucać Cida – swojego pierwszego logo. Cid na tyle dobrze kojarzony jest ze społecznością CyanogenMod, że nie zostanie on spisany na straty. „Cid należy do społeczności, nie jest własnością firmy” – wyjaśniono.
A Wy jak oceniacie nowy symbol marki Cyanogen? Zapraszamy do podzielenia się z nami Waszą opinią w komentarzach.
Źródło: Cyanogen blog